Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Reklamacje

Nie bój się, wszystko pójdzie dobrze heart

 

Reklamacja wadliwych produktów (wada produkcyjna, uszkodzony sprzęt)

Firma DEDRA Innovations zapewnia 24-miesięczny okres gwarancji na towary. Poniżej znajdują się szczegółowe warunki. Prosimy naszych klientów o wysyłanie wadliwych towarów wraz z protokołem reklamacyjnym (będącym częścią faktury) na adres:

DPD Polska Oddział Wałbrzych 
Vaše DEDRA s.r.o. - reklamacje
Ul. Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych
 

Kontakt do działu reklamacji firmy DEDRA: reklamacje@mojadedra.pl tel. +48 71 71 666 48.

Każdą przyjętą przesyłkę NIEZWŁOCZNIE skontroluj (również produkty w pudełkach). Towar uszkodzony przez przewoźnika należy zgłosić do 2 dni od otrzymania!


Reklamacje produktów uszkodzonych podczas transportu (zgłoś maks. do 2 dni!)

Jeśli otrzymasz uszkodzoną paczkę lub jej zawartość po rozpakowaniu jest uszkodzona albo rozlana, należy zgłosić reklamację w firmie spedycyjnej. Protokół szkody firmy transportowej DPD Polska musi zostać wypełniony w ciągu 2 dni roboczych po dostarczeniu paczek. Poniżej znajdują się szczegółowe warunki.

Firma DPD Polska

telefon do zgłoszenia szkody
801 400 373 lub 22 577 55 55

strona internetowa
www.dpd.com.pl 

Bezpośredni link do reklamacji DPD:

https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Formularz-reklamacji

 

 

Nie podoba się? Nie szkodzi! wink Każdy może zmienić zdanie i się rozmyślić.

 

Zwrot towarów w ramach 30- (14) dniowej gwarancji- produkt Ci się nie podoba lub rozmyśliłeś/aś się z zakupu

Firma Vaše DEDRA s.r.o. oferuje swoim klientom zwrot towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni kalendarzowych (14 dni w przypadku zakupu na raty). Zwrot towaru - odstąpienie od umowy zakupu nie jest reklamacją (wadliwego produktu). Zwracany towar musi być zapakowany wraz z oryginalnym opakowaniem i protokołem zwrotu (część faktury). Więcej warunków znajdziesz poniżej. Produkty odeślij na własny koszt pod ten adres.

DPD Polska Oddział Wałbrzych 
Vaše DEDRA s.r.o. - reklamacje
Ul. Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych

 

Szczegółowa procedura reklamacyjna firmy DEDRA Innovations

Zasady reklamacji wadliwych produktów

Firma Vaše DEDRA s.r.o. gwarantuje klientowi, że kupiony towar przy przejęciu nie ma wad.

  • W przypadku, gdy dostarczony towar posiada wadę (na przykład niefunkcjonalny produkt, wada materiału,…), klient może zażądać wymiany towaru, usunięcia wady lub wymiany wadliwej części. Jeżeli wadę można usunąć bez zbędnej zwłoki, klient ma prawo do bezpłatnego jej usunięcia. W przypadku uszkodzenia towaru w wyniku transportu (uszkodzony produkt, np. rozbity wazon, pęknięte szkło, uszkodzone rogi obrazów,…) należy postępować zgodnie z warunkami określonymi w punkcie „Reklamacja przesyłki uszkodzonej podczas transportu”, tj. zgłosić reklamację firmie spedycyjnej.
  • Firma Vaše DEDRA s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady zużycia towaru spowodowane jego normalnym bieżącym użytkowaniem (nie można reklamować produktu, który jest zużyty poprzez normalne bieżące użytkowanie).
  • Jeśli klient sam spowoduje wadę produktu (na przykład niewłaściwym użytkowaniem czy obchodzeniem się z produktem), nie jest uprawiony do bezpłatnego usunięcia tej wady ani do żądania zniżki.
  • Jeśli klient chce zatrzymać towar z wadą (nie ma to zastosowania w przypadku drobnych wad) i nie nalega na jej usunięcie, może żądać proporcjonalnej zniżki na ten towar. Klient ma prawo do adekwatnej zniżki również w przypadku, kiedy firma Vaše DEDRA s.r.o. nie może dostarczyć nowych produktów bez wady, wymienić wadliwej części lub naprawić towaru. Zniżki te firma Vaše DEDRA s.r.o. ustala zawsze indywidualnie z kupującym. W takim przypadku wygasa roszczenie gwarancyjne dotyczące tej wady (klient zachowuje produkt z wadą w obniżonej cenie = świadomie kupuje towar z wadą i bez gwarancji).
  • Klient jest uprawniony do skorzystania z prawa z tytułu wady, która powstanie w towarze konsumpcyjnym w ciągu 24 miesięcy od otrzymania. Jeżeli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od przyjęcia, przedmiot uważa się za wadliwy już w momencie dostarczenia. Okres gwarancji na produkty konsumpcyjne wynosi 24 miesiące. Gwarancja jest przedłużana o okres, w którym towar były naprawiany. 24-miesięczny okres gwarancji nie dotyczy prezentów, które klient otrzymał gratis (bezpłatnie). Produkty te nie są objęte gwarancją.
  • Wymieniamy tylko towary tego samego rodzaju i w tej samej cenie (w przypadku żądania wymiany innego rodzaju produktu lub innej ceny, nie wymienimy towarów, ale wystawimy notę kredytową za zwrócone produkty).
    Zdefiniuj dokładnie towar, który chcesz wymienić. Ostrożnie zapakuj produkt i wyślij go wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym do firmy Vaše DEDRA s.r.o. . Klient ma prawo do otrzymania nowego towaru lub wymiany części również w przypadku usterki możliwej do usunięcia, jeżeli nie może właściwie korzystać z rzeczy z powodu powtarzającego się występowania wady po naprawie lub w przypadku większej liczby wad. W takim przypadku klient ma prawo do zwrotu pieniędzy.
  • Reklamacja wraz z usunięciem wady musi być przetworzona bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 30 dni od daty wpłynięcia reklamacji, jeżeli firma Vaše DEDRA s.r.o. nie ustali z klientem dłuższego okresu. Czas na rozpatrzenie reklamacji zostaje zawieszony, jeśli firma Vaše DEDRA s.r.o. nie otrzymała wszystkich materiałów niezbędnych do jej przetworzenia (części towaru, innych dokumentów itp.). Zawieszenie obowiązuje aż do czasu, kiedy klient (kupujący) dostarczy firmie Vaše DEDRA s.r.o. wymagane dokumenty.
  • W przypadku zwrotu towaru przez klienta czy udzielenia zniżki od ceny zakupu, automatycznie wystawiamy notę kredytową, a kwotę (od zwracanej zapłaconej/  wyfakturowanej ceny zakupu) po rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy ZAWSZE TYLKO przelewem na konto bankowe określone w protokole reklamacyjnym.
  • Klient ma prawo do zwrotu niezbędnych kosztów (w szczególności kosztów wysyłki, które zapłacił przy odesłaniu reklamowanego towaru) poniesionych w związku z wykonaniem uzasadnionych praw z odpowiedzialności za wady (zalecamy wnioskować najpóźniej do 30 dni po rozpatrzeniu reklamacji - okres gwarancji nie jest wliczony, klient dostarcza dokumenty o poniesionych kosztach wysyłki firmie Vaše DEDRAs.r.o.), które zostały faktycznie i skutecznie wydane. Firma Vaše DEDRA s.r.o. zwraca tylko efektywnie poniesione koszty transportu wadliwych towarów z powrotem do firmy Vaše DEDRA s.r.o. i to zgodnie z obowiązującym cennikiem poczty polskiej. Zwrot nie dotyczy różnych dodatkowych usług transportowych, które nie mają znaczącego wpływu na doręczenie towaru z powrotem do firmy Vaše DEDRA s.r.o. i nieopłacalnie tylko zwiększają koszty transportu produktów. W przypadku zwrotu towaru z powodu wady, klient również ma prawo do zwrotu kosztów poniesionych w związku z odesłaniem produktu z powrotem do firmy Vaše DEDRA s.r.o..

Klientów z POLSKI prosimy o wysyłanie reklamacji i zwracanego towaru na ten adres:

DPD Polska Oddział Wałbrzych 
Vaše DEDRA s.r.o. - reklamacje
Ul. Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych

Reklamowanej przesyłki nie wysyłaj za pobraniem (nie zostanie odebrana). Nasz dział reklamacji musi ocenić stan produktu i przesyłki oraz rozpocząć procedurę reklamacyjną (w tym poziom ewentualnego zużycia lub zasadność Twojej reklamacji). Nie martw się. Traktujemy naszych klientów uczciwie. Proces reklamacyjny jest u nas wyjątkowo krótki i trwa ok. kilku dni od przyjęcia towaru na nasz magazyn. W przeciwieństwie do innych firm na rynku staramy się maksymalnie skrócić proces reklamacji lub wymiany rozmiaru. Zależy nam na Twojej satysfakcji i na tym, abyś z pewnością do nas wrócił(a).

 

Reklamacja przesyłki uszkodzonej podczas transportu

  1. Paczka jest widocznie uszkodzona, ewentualnie z oznakami wycieku zawartości (plamy na kartonie)
    1. Możesz zrezygnować z odbioru przesyłki, spisz protokół szkody z kierowcą DPD i paczka zostanie zwrócona. Niezwłocznie poinformuj o tym (telefonicznie lub mailowo) firmę Vaše DEDRA, s.r.o.
  2. Paczka nie jest wyraźnie naruszona- uszkodzony produkt znajdujesz dopiero po jej otwarciu
  • masz 2 dni robocze od doręczenia przesyłki na zgłoszenie reklamacji dostawy u firmy spedycyjnej DPD.
  • polscy klenci: zgłoszenie reklamacji u firmy transportowej DPD pod nr tel. 801 400 373 lub 22 577 55 55 albo skorzystaj z formularza on-line klikając TUTAJ.

 

  • zawsze musisz zostawić paczkę kompletną, jedynie unikaj dalszego niepotrzebnego uszkodzenia innych produktów (oddziel je od siebie) od wyciekającej zawartości uszkodzonego towaru. Podczas wizyty kierowcy DPD spisz protokół szkody, dodaj wypełniony formularz reklamacyjny, pozostaw sobie nieuszkodzone produkty, a naruszone przekaż kierowcy DPD i niezwłocznie poinformuj o tym firmę Vaše DEDRA s.r.o. (telefonicznie, mailowo). Bez wypełnionego „protokołu szkody” i „formularza reklamacyjnego” roszczenie nie będzie uznane.
    Uwaga: Jeśli wyślesz reklamację uszkodzonego produktu bezpośrednio do DEDRY to zostanie odrzucona, ponieważ takie postępowanie jest niezgodne z obowiązującymi zasadami sprzedaży (BZS), które zawsze znajdziesz na www.mojadedra.pl.

Zwrot towaru w ramach 30-dniowej gwarancji- odstąpienie od umowy zakupu

  • Jeśli nie będziesz zadowolony z produktu z asortymentu firmy Vaše DEDRA s.r.o., masz prawo go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni kalendarzowych od wystawienia faktury (w przypadku SPRZEDAŻY NA RATY- do 14 dni kalendarzowych od wystawienia faktury).
  • Zwracany towar (kompletna paczka wraz z pierwotnym opakowaniem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym) dobrze zapakuj, aby zapobiec jego uszkodzeniom podczas transportu z powrotem do firmy Vaše DEDRA s.r.o.. Opakowanie produktu nie jest przedmiotek zakupu ani częścią zakupionej rzeczy, ale mimo to firma Vaše DEDRA s.r.o. ma prawo do zwrotu kosztów związanych z powrotem towaru do stanu pierwotnego. Koszty te są zawsze ustalane indywidualnie i mogą być wymagane do zapłaty przez kupującego. Koszty wysyłki zwracanego produktu do firmy Vaše DEDRA s.r.o. zawsze opłaca klient (kupujący).
  • Jeśli chodzi o produkt z asortymentu ekologicznej drogerii firmy Vaše DEDRA s.r.o., to musi zawierać co najmniej 80% pierwotnej zawartości.
  • Towary serii INTIMWELLNESS są objęte pełną gwarancją przez 24 miesiące. Okres gwarancji obejmuje jakość i funkcjonalność produktu. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że nie może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy (zwrotu rozpakowanego towaru) w ciągu 30 dni, jeśli produkty z serii INTIMWELLNESS zostaną rozpakowane, a plomby holograficzne na opakowaniu zostaną zerwane. W takim przypadku odstąpienie od umowy (zwrot rozpakowanego towaru) nie jest możliwe, ponieważ są to produkty, które nie zezwalają na ich zwrot ze względów higienicznych zgodnie z § 1837 KC (niemożliwe jest wykorzystanie towarów przez inną osobę / innego kupującego ze względu na obowiązujące zasady higieny i ochrony zdrowia). Kupujący powinni wziąć ten fakt pod uwagę . Dziękuję za zrozumienie.
  • Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jeśli z zakupionymi towarami są dostarczane prezenty, to pomiędzy firmą Vaše DEDRA s.r.o. a Kupującym została zawarta umowa darowizny, pod warunkiem, że w przypadku skorzystania z prawa Kupującego do odstąpienia od umowy kupna, umowa darowizny przestaje obowiązywać, a kupujący jest zobowiązany wraz ze zwracanym towarem zwrócić też dostarczone z nim prezenty. W przypadku, gdy nie zostaną zwrócone, wartości te będą rozumiane jako bezpodstawne wzbogacenie kupującego. Jeśli zwrot przedmiotu bezpodstawnego wzbogacenia nie jest możliwy, firma Vaše DEDRA s.r.o. ma prawo do rekompensaty pieniężnej w wysokości ceny regularnej.
  • Produkty z kodami „DA“ lub„FC“ muszą zostać zwrócone wraz ze wszystkimi metkami, w oryginalnym pierwotnym opakowaniu i NIEUŻYWANE. Klient może przymierzyć towar, ale nie może dojść do widocznego zużycia/uszkodzenia. (Należy pomyśleć o kosztach poniesionych przez firmę Vaše DEDRA s.r.o. w związku z przywróceniem towaru do stanu pierwotnego, które mogą być wymagane do zapłaty przez kupującego!) W przypadku, gdy klient zwróci produkt używany, zniszczony lub uszkodzony w inny sposób i bez oryginalnego opakowania, w którym zakupił towar, firma Vaše DEDRA s.r.o. od zwracanej kwoty zakupu odejmie opłatę za zużycie aż do wysokości 100% wyfakturowanej kwoty (w zależności od stopnia zużycia, pogorszenia jakości lub uszkodzenia produktu)! Wynika to z faktu, że używanych i zniszczonych towarów nie można już dalej sprzedawać jako nowych.
  • 30-dniowy okres gwarancji satysfakcji nie dotyczy materiałów reklamowych firmy Vaše DEDRA s.r.o. (takich jak katalogi, ulotki i inne druki handlowe) oraz produktów, które klient otrzymał jako bezpłatny prezent.
  • Pieniądze za zwracany towar prześlemy Ci ZAWSZE TYLKO na Twoje konto bankowego niezwłocznie, najpóżniej do 14 dni od zwrotu zakupionego produktu, jednak nie wcześniej niż towar zostanie z powrotem doręczony do naszego działu reklamacji (ewentualnie niż udowodnisz, że zwracany przedmiot został już do nas wysłany).
W przypadku jakichkolwiek pytań, zaufaj i skontaktuj się z naszymi kolegami.