Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Reklamacje

REKLAMACJA WADLIWYCH PRODUKTÓW

Istnieje możliwość złożenia reklamacji w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towaru.
W pierwszej kolejności należy zgłosić reklamację telefonicznie: +48 (717) 166 648 lub mailowo: reklamacje@mojadedra.pl do naszego działu obsługi.

W momencie realizacji procesu reklamacji firma Vaše DEDRA zamawia kuriera na własny koszt w celu odebrania reklamowanego produktu od klienta.

Wszystkich klientów prosimy o wysyłanie reklamacji z protokołem reklamacyjnym, który jest częścią faktury.

Klient może również wysłać towar samodzielnie na podany niżej adres:


DPD Polska Oddział Wałbrzych 
Ul. Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych
Vaše DEDRA s.r.o. - reklamacje

Tel.: +48 (717) 166 648
E-mail: reklamacje@mojadedra.pl

REKLAMACJA PRODUKTÓW USZKODZONYCH PODCZAS TRANSPORTU

Jeśli paczka z towarem jest uszkodzona lub okaże się po rozpakowaniu, że towar wewnątrz jest uszkodzony, należy sporządzić protokół szkody i zgłosić reklamację do firmy DPD Polska w czasie dwóch dni roboczych. Reklamację należy zgłosić telefonicznie na podany poniżej numer telefonu: 

Telefon do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 lub 22 577 55 55


ZWROT PRODUKTU DO 30 DNI OD ZAKUPU

Jeżeli produkt firmy Vaše DEDRA nie spełnia twoich oczekiwań, masz prawo do zwrotu bez podawania przyczyny do 30 dni kalendarzowych od wystawienia faktury. Wszystkie zwroty proszę przesyłać na adres:

DPD Polska Oddział Wałbrzych 
Ul. Uczniowska 34
58-306 Wałbrzych
Vaše DEDRA s.r.o. - reklamacje


Tel.: +48 (717) 166 648
E-mail: reklamacje@mojadedra.pl

 

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE

REKLAMACJA WADLIWYCH PRODUKTÓW:

  • W przypadku, gdy dostarczony towar posiada wady (wadliwy materiał, wada produktu) klient może wymagać usunięcia wady, wymiany wadliwych części, wymiany towaru.
  • Reklamacja wraz z naprawą zostanie zrealizowana w terminie do 30 dni od złożenia reklamacji. Czas realizacji reklamacji ulega zawieszeniu w przypadku, gdy firma Vaše Dedra s.r.o. nie otrzyma dokumentów, uszkodzonego towaru, niezbędnych do rozpatrywania reklamacji. Zawieszenie trwa do momentu, kiedy klient dostarczy firmie Vaše Dedra wymagane dokumenty oraz uszkodzony towar.
  • Klient ma prawo do odzyskania kosztów wysyłki reklamowanego towaru (należy zgłosić się w sprawie zwrotu kosztów do 30 dni od rozpatrzenia reklamacji i podać wysokość kosztów). Vaše Dedra zwraca tylko koszty transportu do punktu Vaše Dedra s. r. o. według stawek poczty polskiej. Zwrot nie dotyczy dodatkowych usług, które nie mają wpływu na dostawę towaru do punktu odbioru firmy Vaše Dedra s. r. o.
  • Firma Vaše Dedra, s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powodowane przez normalne użytkowanie.
  • Jeśli klient spowodował wadę produktu (np. niewłaściwym użytkowaniem) nie jest uprawniony do reklamowania produktu lub żądania obniżenia ceny.
  • W przypadku, gdy klient chce sobie zostawić towar z wadą (nie dotyczy drobnych wad) i nie domaga się usunięcia wady, ma prawo do odpowiedniej zniżki, nawet jeśli firma Vaše Dedra s.r.o. może dostarczyć nowy produkt bez wad, wymienić wadliwy towar czy towar naprawić. Zniżki są obliczane indywidualnie. W tym przypadku unieważniony jest okres gwarancji (klient zachowuje towar z defektem po obniżonej cenie = klient świadomie kupuje towar z defektem, bez gwarancji).
  • Wymieniamy tylko towary tego samego rodzaju i w tej samej cenie (w razie potrzeby wymiany na inny produkt lub w innej cenie, wystawiamy notę kredytowa na wrócony towar). Sprawdź dokładnie towar, który chcesz wymienić. Towar dobrze zapakuj i prześlij wraz z formularzem reklamacyjnym do firmy Vaše Dedra s.r.o. . Klient ma prawo do otrzymania nowych produktów lub części zamiennych nawet w przypadku wad, w których jest możliwa naprawa. Jeżeli klient nie może prawidłowo używać produktu z powodu powtarzających się wad lub defektów, klient ma prawo na zwrot pieniędzy.
  • Fakturę wraz z protokołem reklamacyjnym można wydrukować po zalogowaniu na swoje konto.

 

 

REKLAMACJA PRODUKTÓW USZKODZONYCH PODCZAS TRANSPORTU

  • W przypadku towaru uszkodzonego podczas transportu zawsze należy sporządzić protokół szkody
  • Uszkodzona lub podejrzanie wyglądająca paczka (np. plamy na opakowaniu) daje podstawy do zgłoszenia reklamacji. Tego rodzaju reklamacje należy zgłaszać telefonicznie do firmy DPD
  • Kiedy na paczce nie widać uszkodzeń, a po otwarciu okaże się że towar jest uszkodzony, również należy zgłosić reklamację telefonicznie do firmy DPD w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania paczki.
  • Paczkę można otworzyć w obecności kierowcy i wspólnie stworzyć protokół szkody (z wykazem wszystkich uszkodzonych towarów) Kurierowi należy zwrócić uszkodzone produkty, nie uszkodzone można sobie zostawić i przekazać informację na ten temat do firmy Vaše Dedra s.r.o.
  • Podczas przekazania kurierowi paczki z uszkodzonymi produktami przygotuj protokół szkody i dodaj protokół reklamacyjny

Uwaga: Jeśli reklamacja produktu uszkodzonego podczas transportu zostanie zgłoszona do firmy Vaše Dedra s.r.o. zgodnie z obecnymi warunkami sprzedaży będzie ona odrzucona. Warunki można znaleźć na www.dedra.cz

 

 

ZWROT PRODUKTU DO 30 DNI OD ZAKUPU

  • Inne firmy zgodnie z obowiązującym prawem dają możliwość zwrócenia towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Firma Vaše Dedra s.r.o. rozszerzyła możliwość zwrócenia towaru do 30 dni kalendarzowych od wystawienia faktury.
  • W przypadku sprzedaży ratalnej można zwrócić towar do 14 dni od wystawienia faktury.
  • Prawidłowo zwrócony towar powinien zawierać kompletny produkt wraz z oryginalnym opakowaniem i wypełnionym protokołem zwrotu. Towar powinien być dobrze zapakowany, tak aby w trakcie transportu do firmy Vaše Dedra r.o. nie został uszkodzony. Opakowanie produktu nie podlega sprzedaży i nie jest częścią zakupionego towaru ale firma Vaše Dedra s.r.o. ma prawo do odszkodowania z tytułu zwrotu towaru i doprowadzenia go do pierwotnego stanu. Koszty te są traktowane indywidualnie i to klient jest zobowiązany do ich pokrycia. Koszty wysyłki zwróconego towaru do sklepu pokrywa kupujący (nabywca).
  • Jeśli zwracany jest produkt z gamy kosmetyków i chemii gospodarczej Vaše Dedra s.r.o. to musi zawierać co najmniej 80% pierwotnej zawartości.
  • Na produkty z serii INTIMWELLNESS sprzedający nie udziela prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 16 dyrektywy 2011/83/UE, implementowanego do art. 38 upk, zgodnie z którym prawo odstąpienia od umowy zawartej poza miejscem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do: Artykuł 5) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. Jeżeli opakowanie produktu z serii INTIMWELNESS zostało otwarte po dostarczeniu, z higienicznych względów, nie możemy zagwarantować zwrotu pieniędzy w terminie 30 dni, w przeciwieństwie do innych oferowanych produktów.
  • Kupujący przyjmuje do wiadomości, że wraz z zakupionym towarem otrzymuje prezenty, tym samym zawiera umowę darowizny miedzy firmą Vaše Dedra s.r.o. i kupującym z zastrzeżeniem sytuacji, w której kupujący zwróci produkt, wtedy umowa darowizny nie jest ważna. Kupujący jest zobowiązany zwrócić towar razem z prezentem. Jeżeli nie zwróci prezentu, będzie to uznane za bezprawne wzbogacenie się kupującego. Jeżeli nie będzie możliwości zwrócenia darowizny, to firma Vaše DEDRA ma prawo do ekwiwalentu gotówkowego w wysokości normalnej ceny produktu.
  • Produkty z kodami "DA" lub "FC" muszą być zwrócone ze wszystkimi znacznikami, w oryginalnym opakowaniu i NIE UŻYWANE. Klient ma prawo wypróbować produkt, ale nie powinien go używać lub uszkodzić. Konieczne jest, aby klient wziął pod uwagę koszty, które poniesie firma Vaše Dedra s.r.o. by przywrócić produkt do stanu pierwotnego. Kosztami może zostać obciążony klient. W przypadku, gdy klient zwróci produkt używany, brudny lub w inny sposób uszkodzony i bez oryginalnych opakowań, firma Vaše Dedra naliczy opłatę za nowe opakowanie lub zużycie do 100% ceny zakupu, ponieważ trudno jest sprzedać zniszczony towar w normalnej cenie.
  • 30-dniowy okres zwrotu nie ma zastosowania w przypadku drukowanych materiałów promocyjnych firmy Vaše Dedra s.r.o. (takich jak katalogi, broszury i inne druki) oraz produktów, które klient otrzyma jako prezent darmowo.
  • Pieniądze za zwrócony towar przesyłamy zawsze na konto bankowe, najszybciej jak to możliwe, w ciągu 14 dni od zwrotu zakupionych towarów. Okres zwrotu należności liczony jest od momentu dotarcia produktu do działu reklamacji.

 

Uwaga: Prosimy nie przesyłać paczek do zwrotu/reklamacji za pobraniem (nie zostanie przyjęta). Nasz dział reklamacyjny musi ocenić stan produktu i przesyłki oraz zainicjować procedurę rozpatrywania zgłoszenia (w tym zakres zużycia produktu i zasadność reklamacji). Nie martw się, każdy klient jest dla nas ważny i traktowany sprawiedliwie. Proces reklamacji jest bardzo krótki i trwa do kilku dni od daty dostarczenia towaru do naszego magazynu. W porównaniu do innych firm na rynku, staramy się przetwarzać roszczenia lub wymianę w jak najkrótszym terminie. Chcemy, aby każdy nasz klient był zadowolony i  darzył nas zaufaniem i do nas wracał.