0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

NOWOŚĆ: Pseudonim koordynatora ułatwi Tobie i influencerom komunikowanie zniżek w mediach społecznościowych

Do Twojego zniżkowego kodu klienta możesz teraz utworzyć pseudonim. Możesz wykorzystać go do bardziej zrozumiałej komunikacji w mediach społecznościowych, jakimi są Instagram lub Snapchat. Nowość tą docenią influencerzy, blogerzy, vlogerzy, a także aktywniejsi koordynatorzy. Usługę Pseudonim Koordynatora uruchamiamy w trybie testowym już od 15.12.2021.

Utwórz pseudonim koordynatora w profilu klienta

Přezdívku zadej v nastavení profilu
Po edytowaniu nazwy nie zapomnij zapisać profilu klienta.

Utworzenie jest możliwe w profilu klienta. Pseudonim koordynatora można zmienić tylko raz na 365 dni. Z tego powodu dobrze przemyśl jego wygląd. Nick musi składać się z liter lub cyfr. Długość musi wynosić 6-10 znaków, z czego 2-4 to cyfry. Przykłady nazw: „DEDRUSKA11” lub „BUBLA1010” i tym podobne. Pole nie może również zawierać chronionych nazw firmy Vaše DEDRA, takich jak „DEDRA”, „XONOX”, „GOECO” itp. Twój pseudonim nie może być już używany przez inną osobę- nick jest unikalny.

Wybierz prosty pseudonim zamiast trudnego do zapamiętania numeru. Koniec z błędami w liczbie.

Nowy klient może wykorzystać zniżkę w koszyku, polu do wpisania koordynatora lub podczas rejestracji

Slevu můžeš vložit například v košíku nebo během registrace
Przykład zastosowania pseudonimu koordynatora w koszyku u nowego klienta. Od razu po wpisaniu aktywuje się zniżka.

Pseudonim jest jedynie uzupełnieniem numeru klienta. Dlatego możliwe jest użycie obu. Nazwa klienta nie może być używana w ramach adresu internetowego z PPK. Nick może być użyty w polach rabatu w koszyku, ale także w polach, w których podaje się zniżkowy numer klienta koordynatora. Może z niego skorzystać nowy klient, który nie ma jeszcze u nas profilu.

Pseudonim koordynatora możesz wykorzystywać w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Snapchat lub Facebook.  


Przykład zastosowania na InstaStories

Usługa pseudonim działa teraz w trybie testu beta. Wszelkie błędy, które mogą wystąpić, zgłaszaj bezpośrednio na info@mojadedra.pl lub za pośrednictwem czatu na stronie internetowej.

Bezproblemowe zasady sprzedaży regulują używanie pseudonimu koordynatora

4.4.1. Pseudonim koordynatora uzupełnia Zniżkowy numer klienta w Twojej komunikacji sprzedażowej.
Pseudonim nie zastępuje więc numeru klienta, pozostaje on ważny nawet po utworzeniu pseudonimu.
- Pseudonim koordynatora można wykorzystać do komunikowania zniżki klienta w postach w mediach społecznościowych.
- Pseudonim można utworzyć w profilu klienta na stronie.
- Vaše DEDRA zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany pseudonimu klienta. W przypadku tej wymuszonej zmiany pseudonimu skontaktujemy się z koordynatorem, który będzie mieć 7 dni na zmianę pseudonimu na inny.
- Przykład zastosowania: Przy podawaniu swojego zniżkowego numeru klienta np. 999999 przekażesz nowemu klientowi utworzony przez siebie kod „JANA1978”. Nowy klient wpisze ten kod tak jak zawsze w polu na KOO lub w polu rabatowym w koszyku.

4.4.2. Format pseudonimu koordynatora
- długość pseudonimu od 6 do 10 znaków
- pseudonim musi zawierać 2-4 cyfry
- pseudonim nie może zawierać znaków interpunkcyjnych (takich jak myślnik, kropka lub podkreślenie)
- pseudonim nie może zawierać słów wulgarnych i niestosownych oraz innych wybranych słów związanych z firmą DEDRA
- pseudonim nie może zawierać znaków diakrytycznych
- pseudonim można zmienić tylko 1x na 365 dni lub w uzasadnionych przypadkach przez biuro obsługi klienta

Kompletne BZS znajdziesz w tym miejscu

Autor artykułu:
Aleš Jančar
Pracuje dla DEDRY z entuzjazjem. Odpowiada za system sprzedaży bezpośredniej w Czechach, Słowacji i Polsce. Jego kolejną specjalizacją jest marketing on-line.
Opublikowano:
15.12.2021

Prześlij dalej...

0