Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Kiedy zostanie dostarczona moja przesyłka? Informacje dotyczące wysyłki ze względu na COVID-19

Z powodu dużego zainteresowania produktami na mojadedra.pl, niektóre artykuły mogą być czasami niedostępne. Jednocześnie mogą wystąpić opóźnienia w pakowaniu i wysyłkach.

Naszym celem jest skupienie się na zapewnieniu maksymalnej dostępności krytycznych pozycji drogerii i żeli Bacilex. Mimo to niektóre produkty drogeryjne mogą być tymczasowo niedostępne w zależności od naszych możliwości produkcyjnych. Staramy się również nadrobić zaległości w pakowaniu przesyłek.

Przy płaceniu akceptujemy tylko platność Przelewem24/BLIKIEM lub kartą płatniczą online. Nie ma możliwości płacenia za pobraniem i nie można płacić przelewem na konto.

Prosimy, aby nie obciążać infolinii pytaniami dotyczącymi dostawy towarów lub dostępności produktów. Do momentu wysyłki towaru nie jesteśmy w stanie podać Ci dokładnych informacji o dostawie. W tych trudnych dniach prosimy o planowanie swoich zamówień z wyprzedzeniem.

Robimy wszystko, aby paczki docierały do Ciebie na czas, ale ze względu na dużą liczbę zamówień, doręczenie przesyłki może potrwać do 7 dni roboczych.

Przybliżoną dostępność produktu znajdziesz w ODLOTOFFCE

Zalogowani klienci mają możliwość sprawdzenia dostępności produktów, jeśli ją znamy, w odlotoffce. Jest to przejrzysta tabela dostępności towarów. Aby zobaczyć odlotoffkę kliknij tutaj. Chodzi o przegląd produktów, których nie ma na magazynie.

Upewnij się, że płatność została dokonana

W podglądzie zamówień znajdziesz informacje o opłaceniu zamówienia kartą. Sprawdź, czy płatność przebiegła poprawnie. Jeśli bank pobrał kwotę z Twojego konta, a zamówienie nadal widnieje jako niezapłacone, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail info@mojadedra.pl lub telefonicznie pod nr +48 690 269 230.

UWAGA! Zmiana numeru telefonu Biura Obsługi Klienta

Informujemy również, że z uwagi na konieczność wdrożenia przez nas pracy zdalnej, chwilowo zmieniony został nr telefonu działu obsługi klienta. Jeśli masz jakieś pytania, możesz się teraz z nami kontaktować pod numerem +48 690 269 230 w godz. 8-16, adres mailowy pozostaje bez zmian i mamy do niego dostęp w godzinach pracy, podobnie jak nadal w tych godzinach pozostajemy do Twojej dyspozycji na chatcie naszej strony.

Dziękujemy za zrozumienie.

W imieniu zespołu firmy DEDRA Innovations, życzę miłego dnia oraz dużo zdrowia.

Milena Malinowska

Autor artykułu: Milena Malinowska
Opublikowano: 18.03.2020

Prześlij dalej...

0