Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Radosna nowość: teraz wystarczy tylko 1 zamówienie, by przypisać prowizję!

Ogłaszamy radosną i trwałą nowość. Prawo do prowizji powstaje po wysłaniu jednego zamówienia w miesiącu, niezależnie od jego wysokości.

Do przyznania prowizji wystarczy jedno zamówienie w miesiącu bez względu na jego wysokość

Od 03.12.2018 r. doszło do trwałej zmiany BZS. Właśnie wchodzi w życie ulepszona wersja wypłaty prowizji = od tego dnia nie obowiązuje zasada związana z wysokością zamówienia. Teraz wystarczy złożyć zamówienie tylko raz w miesiącu na dowolną kwotę.

Nie zostawiaj nam "swoich pieniędzy". wink  Zamów już dziś!


Prowizję wykorzystaj do 1 miesiąca od przypisania

Nowością jest również możliwość wykorzystania przypisanej prowizji w ciągu 1 miesiąca od przyznania. Nie zapomnij zamówić dla przypisania tak szybko, jak to możliwe.


Prowizję otrzymujesz za zamówienia złożone przez Klientów zarejestrowanych pod Tobą

Prowizję otrzymują Klienci, którzy polecają DEDRĘ innym. Taki nowy Klient w pierwszym zamówieniu podczas rejestracji musi podać Twój numer. Klientów, którzy są zarejestrowani pod Tobą znajdziesz w zakładce Liście Klientów po zalogowaniu. Poinformuj o tej nowości także swoich Klientów.
 

Sprawdź, czy masz naliczoną prowizję do odebrania

Prowizję otrzymujesz za zakupy klientów zarejestrowanych pod Tobą z Twoim numerem koordynatora. Podgląd z wartością możliwej naliczonej prowizji znajdziesz w zakładce Działalność i raporty po zalogowaniu.

Masz pytania? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod nr +48 (71) 716  66 48, na czacie naszej strony internetowej lub poprzez email: info@mojadedra.pl .


Życzymy udanego dnia i przyjemnego przeżywania Świąt Bożego Narodzenia.

Autor artykułu: Aleš Jančar
Opublikowany: 03.12.2018

Prześlij dalej...

0