0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

Marysia jest lepsza, niż hipermarket!

Dlaczego stawiamy na współpracę z Marysią, Anią, Kasią, Justyną, Alicją i Tobą? To najlepszy możliwy wybór. Obopólnie korzystamy na współpracy.

Sprzedaż bezpośrednia, czy klasyczna sprzedaż w hipermarkecie?

Sprzedaż bezpośrednia, czy klasyczna sprzedaż w hipermarkecie?

Stawiamy na współpracę z Marysią, Anią, Kasię, Justyną, Alicją i wieloma innymi osobami... to najlepszy wybór. Wzajemnie korzystamy na współpracy! To się nazywa "sprzedaż bezpośrednia".

Tradycyjny producent wytwarza produkt, sprzedaje go hurtowniom, importerom, którzy następnie sprzedają towar detalistom (supermarketom, hipermarketom, e-commerce). Sprzedawcy detaliczni dodatkowo płacą kosztowne reklamy i sprzedają produkt.
W hipermarketach stopniowo pracowników zastępują urządzenia. W sklepie coraz trudniej znaleźć panią z obsługi. Po co płacić pani z obsługi, jeśli klient może obsłużyć się sam, prawda? To wszystko w ramach ograniczania kosztów, oraz ze względu na zwiększenie zysków firm zagranicznych! Takie są fakty.

W DEDRZE są sprzedawcy i koordynatorzy, a pieniądze są dzielone między dystrybutorami w postaci prowizji i rabatów.

1) DEDRA współpracuje ze sprzedawcami

Marysia jako sprzedawca może otrzymać zniżkę i oferować produkty swoim klientom poprzez katalogi. Udzielana zniżka jest jej zyskiem. Jest to różnica pomiędzy ceną katalogową, a ceną na fakturze po odjęciu zniżek.
Marysia wie, którymi produktami są zainteresowani jej klienci, doradza klientom, którzy są zadowoleni, że mogą otrzymać od niej informacje. Gdy Marysia czegoś nie wie zwraca się do firmy. Marysia stopniowo staje się profesjonalnym doradcą. Jest wszechwiedzącym doradcą w swoim sklepie.
Marysia informuje nas o życzeniach i potrzebach klientów. Czy chcą czegoś nowego? Może coś im się nie podoba? Szukamy rozwiązań, aby zadowolić naszych klientów.
Marysia jest naszym PARTNEREM. heart

2) DEDRA współpracuje również z koordynatorami

Marysia jest również koordynatorem i współpraca może ją doprowadzić do kolejnych klientów i nowych dystrybutorów. Wyjaśnię, jak to u nas działa. Koordynator poświęca swój wolny czas i wyjaśnia wszystko nowicjuszom. Dzieli się swoimi doświadczeniami.
Następnie Marysia otrzyma prowizję za każde zamówienie wprowadzonego nowicjusza. Technicznie nazywamy to "programem partnerskim", który działa we wszystkich sklepach internetowych. Jest to prowizja za nowego klienta. Prowizje lub innego rodzaju wynagrodzenia są wypłacane wszędzie. Kliknij na baner reklamowy lub artykułu w internecie. Prowizja jest nierozłącznym elementem handlu na całym świecie
Takie znowu są fakty.

DEDRA daje możliwość zarabiania każdej osobie, a nie dużym przedsiębiorstwom. To jedyna różnica. idea-bulb

Zamiast na hipermarket, stawiamy na Marysię.
Zamiast międzynarodowych korporacji i wielkich sieci, możemy skupić się na jednostce.
Sprzedajemy dokładnie w ten sam sposób, jak inni producenci.
Tylko współpracujemy z: Marysią, Moniką, Kasią Justyną lub Aśką...
Bo Marysia wie, jak to się robi! heart

Marysia jest lepsza niż hipermarket dla nas wszystkich!

Marysia zarobione pieniądze wydaje u lokalnego fryzjera. Może iść na masaż i może kupić coś w warzywniaku. A pieniądze zarobi "w domu".
Hipermarket z Niemiec, aby zarobić przekazuje zysk za granicę do "spółki-matki". Właściciele firm zagranicznych zyskają. Zarobki następnie wydadzą w Niemczech. U niemieckiego fryzjera i w niemieckim warzywniaku.

Teraz odpowiedz sobie na pytanie: kogo wybierasz? MARYSIĘ CZY HIPERMARKET?idea-bulb

František Černý

Prezes firmy Vaše DEDRA, s.r.o.

Autor artykułu:
František Černý
Szef firmy Vaše DEDRA s.r.o.
Opublikowano:
26.11.2016

Prześlij dalej...

3

Komentarze do artykułu (3)

Svobodová Lucie
28.11.2016 w 20:44
Souhlasím, já zboží platím kreditní kartou, tudíž má 55 dní bezúročné období a zákaznice mi to dají klidně po výplatě. K tomu jim to dávám do firemním ,,pytlíků" a reklamaci za ně i vyřeším. Někdy malý dárek.
Novotná Jarmila
27.11.2016 w 14:29
TAK TO MÁ BÝT, HEZKY ČESKY :-)
Pavlinská Jana
26.11.2016 w 18:12
Toto je tak nádherné a zrozumiteľné vysvetlenie, že mu musí porozumieť naozaj každý...škoda, že nie každý "Maruške" za jej čas, skúsenosti a vedomosti, ktoré ONA pre svojich zákazníkov poskytuje, uzná aj zisk, ktorý jej za to právom patrí...veď každý má rovnakú štartovaciu čiaru a každý sa môže stať MARUŠKOU 😉