0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

Czarodziejki u nas nie pracują. Zapamiętasz? :-)

U nas też pracują ludzie. Zdarza się, że popełniamy błędy, może się też zdarzyć, że Ty popełnisz błąd i pomylisz się przy składaniu zamówienia.

Błędy się zdarzają, najważniejsze, że możemy je naprawić!

Nie jesteśmy nieomylną firmą, pracują u nas normalni ludzie. Czasami popełnimy błędy, coś może pójść nie tak z jednym z naszych produktów, albo dojdzie do pomyłki w Twoim zamówieniu. Żałujemy każdego takiego zdarzenia. Nie musisz się martwić. Każdą sytuację można rozwiązać pozytywnie.

Najczęstsze "błędy"?

1) Niewystarczająca ilość danego produktu w sprzedaży, który szybko się wyprzedaje w trakcie obowiązywania katalogu. Bardzo nam przykro, postaramy się poprawić w przyszłości. Czasami widzimy, że ilość, którą zaplanowaliśmy na pół roku sprzedaje się w ciągu dwóch tygodni. Nie mamy kryształowej kuli, a czarodziejki u nas nie pracują  :-)

2) Produkt Ci nie odpowiada? Nie spełnia Twoich oczekiwań? Nic nie szkodzi. „Nasz zielony” może się różnić od „Twojego zielonego”. Nie odpowiada Ci czcionka na etykiecie? Litera „A” ma „dziwny kształt”? :-) W każdym przypadku radzę to samo: ZWRÓĆ TOWAR! Każdy towar możesz zwrócić do 30 dni i nikt nie będzie na Ciebie zły. Chodzi o Twoje zadowolenie, rozumiesz? :-)

3) Awaria lub wada produktu? Naprawimy go lub wyślemy nowy. Jeżeli nie ma go już w magazynie, zwrócimy Ci pieniądze. Nie martw się i nie denerwuj przedwcześnie, nie zakładaj czarnego scenariusza. Wszystko będzie dobrze :-)

Nasz dział reklamacji działa bez zarzutu ale według określonych zasad.

Działamy perfekcyjnie. Jeśli znajdziesz błąd lub usterkę, skontaktuj się z nami od razu. Mamy telefon, mamy adres e-mail. Jesteśmy tutaj dla Ciebie. Nie chcemy się wdawać w publiczne dyskusje na portalach społecznościowych. Dlaczego? Potrzebujemy w spokoju ocenić sytuację i rozwiązać problem. Za pośrednictwem facebooka nie da się tego zrobić. Wszelkie roszczenia są traktowane indywidualnie. Takie są nasze warunki.
Zaakceptuj to.

Znaleźliśmy rozwiązanie problemu? Świetnie. „Podajmy sobie dłoń“.

Jeśli zgadzasz się z rozwiązaniem przez nas problemu, to oczywiście zakładamy, że doprowadziło to do Twojego usatysfakcjonowania. „Podaliśmy sobie dłoń” i wszystko załatwione. Będziemy zadowoleni, jeśli przekażesz dalej swoje zadowolenie. Zatem uważamy problem za rozwiązany i zamknięty.

Uczciwego partnera poznasz, po tym, że dąży do rozwiązania problemu. Takim  właśnie partnerem jesteśmy.

František Černý

Prezes firmy Vaše DEDRA s.r.o.

Autor artykułu:
DEDRA INNOVATIONS
Opublikowano:
19.11.2016

Prześlij dalej...

4

Komentarze do artykułu (4)

Hancková Ilona
19.11.2016 w 18:00
Já jsem moc spokojená. Slečny na chatu moc milé, i když otravuji s blbinkou, která je dokonce u výrobku napsaná, ale nikdo mě neseřve, že neumím číst :-D Jsem prostě občas slepingr a když je popis výrobku delší než na 2 řádky, tak čtu rychle a co potřebuji zjistit přehlídnu a žhavím chat :-) Velké díky fšem chatařkám(čti četařkám (čet) ) :-) No a reklamace samozřejmě na 1********, jak jinak. Super firma, super servis, super zaměstnanci,super šéfík, co víc si přát! <3
Vaše DEDRA: Děkujeme paní Ilono :-) Naše chatařky i "chalupářky" budou mít radost, že jejich práci vnímáte tak dobře :-)
Vrobelová Pavlína
19.11.2016 w 17:38
Málokdo se dokáže zastat svých zaměstnanců,jste super,jen bohužel jsou lidé,kteri rádi hledají problém a vždy ho najdou,neznam firmu,ktera tak rychle vyřeší reklamace atd.
Vaše DEDRA: I s tím musíme počítat. Pro někoho bude i dokonalá koule prostě "moc kulatá" :-) Kdo chce, problém si najde. My ho pak vyřešíme. A život jde dál :-)
Jana Javorová
19.11.2016 w 16:09
Skvělý lidský přístup, neznám obdobnou firmu...je radost s Vámi spolupracovat, děkuji i za své zákazníky
Vaše DEDRA: Děkujeme paní Jano :-)
Alena Hájková
19.11.2016 w 14:16
Perfektně napsané. U Vás je záruka super jednání a Vaše vstřícnost nemá konkurenci. Já za to moc děkuji
Vaše DEDRA: Těší nás, že nás tak vnímáte. Moc děkujeme :-)