Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Często zadawane pytania

Jak to możliwe, że niektóre produkty DA są WYPRZEDANE?

Wszystkie produkty z kodem zaczynającym się od DA, są w naszej ofercie tylko do wyczerpania zapasów.
Produkty, które wytwarzamy sami - DEDRA INNOVATIONS (DI) nie bedą nigdy wyczerpane.
Przepraszamy, jeżeli produkt DA lub FC zostanie szybko wyprzedany z powodu dużego zainteresowania - jeżeli jest to możliwe, od razu zamówimy go ponownie, oraz pokażemy w następnym katalogu. Czasami bardzo trudno jest oszacować dokładną ilość produktów, która będzie wystarczająca na cały okres obowiązywania katalogu. Staramy się poprawiać wewnętrzne procesy i lepiej planować zapas produktów. Chcemy aby każdy klient był zadowolony.

Jak duże musi być pierwsze zamówienie, aby otrzymać prezenty?

Pierwsze zamówienie musi wynosić powyżej 216,90 zł w cenach katalogowych i musi być w nim zapisany numer twojego koordynatora.

Skąd wziąć kontakt do KOORDYNATORA, jeżeli żadnego nie znam?

Koordynatora możesz znaleźć na "mapie sprzedawców" lub skontaktuj się z firmą Vaše DEDRA na adres mailowy info@mojadedra.pl, w wiadomości podaj swój adres i kontakt. Następnie otrzymasz zaufanego koordynatora.

Czy można edytować zamówienie złożone w naszym sklepie internetowym?

Nie, nie jest to możliwe. Nasz system jest w pełni zautomatyzowany (AMOS - automatyczny system zamówień)

Co mam robić, kiedy otrzymam uszkodzoną paczkę lub produkt?

W ciągu dwóch dni roboczych prosimy o kontakt z firmą kurierską DPD, tel 801 400 373 lub poprzez stronę www.dpd.com.pl gdzie należy zgłosić szkodę.

Do firmy Vaše Dedra prześlij wypełniony protokół reklamacyjny do działu reklamacji. Przesłać go możesz pocztą lub na e-mail reklamacje@mojadedra.pl

Co robić, kiedy produkt nie działa prawidłowo?

Postępuj zgodnie z procedurami rozpatrywania reklamacji, które można znaleźć w stopce na www.mojadedra.pl.
Tam znajdziesz szczegółowe instrukcje, jak postępować w poszczególnych przypadkach.

Dlaczego przesyłacie katalog w ostatniej chwili?

Katalogi przesyłamy w ostatniej chwili, aby każdy mógł od razu zamawiać z nowego katalogu i nie musiał czekać. Dokładny dzień przesyłania katalogów jest zależny od naszej drukarni. Kiedy je otrzymamy z drukarni, od razu wysyłamy do Ciebie.

Zepsuła się pompka lub spryskiwacz - co mam robić?

Wyślij do nas e-mail (info@mojadedra.pl) z podanym numerem PRODUKTU, do którego chcesz aplikator (wraz z numerem klienta) a my Ci go od razu wyślemy. Ze względu na pompkę nie ma potrzeby reklamować całego produktu. Jeżeli Ci się przytrafiło, że pompka się "zacięła" (w 99% powodem jest zatkany płynem aplikator) - nie rozpaczaj. Wystarczy odkręcić aplikator obrócić wężykiem do góry i odpompować nadmiar. Teraz aplikator powinien działać prawidłowo. Do zatkania pompki może dojść w przypadku silnego naciskania. Aplikator nie jest w stanie zassać wystarczającej ilości powietrza, a pianka powstaje przez zmieszanie płynu z powietrzem.