Twoje zakupy

0,00 zł

Razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka

Często zadawane pytania

Dlaczego niektóre produkty z kodem DA są WYPRZEDANE?

Wszystkie produkty z kodem zaczynającym się od DA, są dostępne tylko do wyczerpania zapasów. 
Produkty DEDRA INNOVATIONS (DI) produkujemy sami, są w stałej ofercie. 
Produkty DA lub FC czasami zostają szybko wyprzedane, dzieje się tak z powodu dużego zainteresowania. Jeżeli jest to możliwe, od razu zamawiamy je ponownie. Czasami bardzo trudno jest oszacować dokładną ilość produktów, która będzie wystarczająca na cały okres obowiązywania katalogu. Staramy się poprawiać wewnętrzne procesy i lepiej planować zapas produktów. Chcemy aby każdy klient był zadowolony.

Jaką wartość musi mieć pierwsze zamówienie, by otrzymać wraz z nim prezenty?

Pierwsze zamówienie powinno mieć wartość co najmniej 216,90 zł w cenach katalogowych. Musi zawierać numer twojego koordynatora.

Gdzie szukać KOORDYNATORA jeśli żadnego nie znam?

Koordynatora znajdziesz na "mapie sprzedawców", możesz też skontaktować się z firmą Vaše DEDRA poprzez e-mail info@mojadedra.pl. W wiadomości podaj swój adres i kontakt. Przydzielimy Ci zaufanego koordynatora.

Czy można edytować zamówienie złożone w naszym sklepie internetowym?

Nie, nasz system jest w pełni zautomatyzowany (AMOS - automatyczny system zamówień).

Co mam robić gdy produkt lub paczka są uszkodzone?

W ciągu dwóch dni należy skontaktować się z firmą kurierską DPD, tel 801 400 373 lub poprzez stronę www.dpd.com.pl by zgłosić szkodę.

Do firmy Vaše Dedra prześlij wypełniony protokół reklamacyjny. Możesz wysłać go pocztą lub e-mailem reklamacje@mojadedra.pl.

Produkt nie działa tak jak powinien, co robić?

Postępuj zgodnie z procedurami rozpatrywania reklamacji, które można znaleźć w stopce na www.mojadedra.pl.
Tam znajdziesz szczegółowe instrukcje, jak postępować w poszczególnych przypadkach.

Dlaczego wysyłacie katalog w ostatniej chwili?

Katalogi wysyłamy w ostatniej chwili, by klient mógł od razu zamawiać bez czekania. Dokładny dzień wysyłki katalogów jest zależny od drukarni. Gdy otrzymamy  katalogi od razu są wysyłane do Ciebie.

Nie działa pompka lub spryskiwacz, co mam robić?

Wyślij do nas e-mail (info@mojadedra.pl) z numerem PRODUKTU, do którego chcesz aplikator (wraz z numerem klienta) a my go wyślemy. Nie ma potrzeby by reklamować cały produkt gdy tylko aplikator jest uszkodzony. Jeżeli pompka się "zacięła" (w 99% powodem jest aplikator zatkany płynem) nie rozpaczaj. Wystarczy odkręcić aplikator, obrócić wężykiem do góry i odpompować nadmiar. Teraz aplikator powinien działać prawidłowo. Do zatkania pompki może dojść w przypadku silnego naciskania. Aplikator nie jest w stanie zassać wystarczającej ilości powietrza, a pianka powstaje w wyniku zmieszania płynu z powietrzem.

Kiedy otrzymam paczkę z produktami?

Produkty wysyłamy w poniedziałki i w czwartki. Przesyłki dostarcza DPD we wtorki i w piątki. W przypadku świąt, zmiany terminów się zdarzają. Towar otrzymasz maksymalnie do 4 dni od złożenia zamówienia. Informacje o przesyłce otrzymasz na adres e-mail.