0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

DHL Exspress nowym dostawcą paczek w Polsce

Od 07.07.2020 Wasze paczki w Polsce doręczać będzie DHL Express.

Do zmiany przewoźnika dochodzi tylko w Polsce

System nadawania przesyłek również ulega zmianie. Paczki wysyłane będą codziennie. Od 07.07.2020 zamówienia złożone przez naszych klientów będą przetwarzane w kolejności ich złożenia, maks. do 3 dni roboczych i dostarczane firmą spedycyjną DHL Express. Czas dostawy to 2 dni robocze od nadania przesyłki. Koszt wysyłki pozostaje bez zmian:

  • zamówienia na kwotę poniżej 159 zł:
    - dostawa 14,90 zł
    - opłata za pobranie 3,90 zł
  • zamówienia na kwotę powyżej 159 zł:
    - dostawa 0 zł
    - opłata za pobranie 3,90 zł

Przesyłki nadajemy z naszego magazynu w Czeskiej Skalicy (CZ)

Zamówienia wysyłane będą za pośrednictwem czeskiej firmy spedycyjnej PPL, pierwotnie będzie można je więc śledzić na stronie: https://www.ppl.cz/ (możliwość zmiany języka na angielski). Następnie w Polsce będą przekazywane firmie DHL Express, gdzie otrzymają nowy nr listu przewozowego (zostanie również wprowadzony na czeskiej stronie do śledzenia, rozpoczynać będzie się od JJD...).

ŚLEDZENIE DROGI PACZKI DHL EXPRESS możliwe TUTAJ

Na maila podanego podczas składania zamówienia Klienci otrzymają informację zarówno o nadaniu przesyłki przez nas, jak i przekazaniu jej kurierowi DHL. Na stronie przewoźnika DHL Odbiorcy będą mieli możliwość zmiany czasu/ adresu doręczenia paczki (dokładne instrukcje i link w mailu).

Reklamacje przesyłek i dane kontaktowe do DHL Express

Jeśli chodzi o reklamacje paczek uszkodzonych podczas transportu to protokół uszkodzeń przesyłki musi zostać spisany w ciągu 7 dni roboczych. Więcej informacji dotyczących reklamacji przesyłek DHL znajdziecie w naszych Procedurach Reklamacyjnych.

numer telefonu do obsługi klienta DHL Express
+48 42 6 345 100
https://dhlexpress.pl/
Formularz kontaktowy

Chcesz mieć gwarancję pierwszeństwa wysyłki? Skorzystaj z Expresowej ekspedycji

Ekspresowa wysyłka to nowość na polski rynek, która zostanie uruchomiona od 08.07.2020. Klient z ekspresową ekspedycją zyskuje pewność zapakowania paczki do 24 godzin od złożenia zamówienia. Więcej o usłudze premium ekspresowej wysyłki.

Wierzymy, że będziecie zadowoleni z usług nowego przewoźnika. smile

Autor artykułu:
Aleš Jančar
Pracuje dla DEDRY z entuzjazjem. Odpowiada za system sprzedaży bezpośredniej w Czechach, Słowacji i Polsce. Jego kolejną specjalizacją jest marketing on-line.
Opublikowano:
03.07.2020

Prześlij dalej...

1

Komentarze do artykułu (1)

Arkadiusz Sowiński
06.07.2020 w 01:10
Dobrze byłoby, gdyby była opcja dostawy do paczkomatu również.
Vaše DEDRA: Szanowny Panie Arkadiuszu, Niestety nie jest to odpowiednia opcja ze względu na sprzedaż produktów drogeryjnych (np. zmiękczacze), które nie powinny być narażone na mrozy czy upały (warunki panujące w Paczkomacie zimą/latem), mogłoby to źle wpłynąć na ich funkcjonowanie. Dodatkowo, w ofercie posiadamy również produkty gabarytowe, które nie zawsze odpowiadają wymiarom skrytek Paczkomatu. Naprawdę każda nasza decyzja jest przemyślana, konsultowana. Staramy się w miarę możliwości reagować na sugestie klientów, jednak nie zawsze jest to możliwe, bo musimy rozważać wszystkie aspekty. Pozdrawiamy.