0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

DEDRA innovations .... bezpośrednio dla Was

Podobno większość z Was, którzy odwiedzili nasze strony, jest zainteresowana jak to było z tą historią DEDRY. Oto więc krótki fragment naszej historii...
OD HISTORII PO WSPÓŁCZESNOŚĆ

Od 1995 roku produkty DEDRA były sprzedawane w zwykłych sieciach supermarketów. Najbardziej rozpoznawalnymi produktami naszej marki były: KAMIENIOŻER, ANTIFLEK, SENSA, GOSH i inne. W ofercie firmy figurowały proszki do prania, płyny piorące oraz zmiękczające płyny do płukania. Z czasem pojawiły się tabletki do zmywarek i do prania. Linia produktów została poszerzona o piorące środki do odzieży sportowej, czarnego prania i inne specjalistyczne produkty.

Jednak z biegiem lat DEDRA coraz częściej narażona była na nieustępliwość sieci handlowych i ich presję na ciągłe obniżanie cen produkcji i ograniczanie asortymentu. Utrudniało to innowacje. Na spotkaniach biznesowych największych sieci handlowych słyszano, że DEDRA jako czeska firma musi być tą najtańszą na rynku. Argumentem zawsze było to, że "wszystkie czeskie firmy są tańsze niż zagraniczni konkurenci". Z tym firma DEDRA się nie zgadzała.

W roku 2005 nadszedł czas na decyzję. DEDRA całkowicie zmieniła strategię sprzedaży. Ścieżka dystrybucji z sieciówek i hurtowników zmieniła się na sprzedaż bezpośrednią poprzez własny katalog, sieć sprzedawców, a następnie również internet.
Tym razem całkowicie bez sieci, bez kompromisów i bez konieczności obrony swoich celów i wysiłków, stać się najlepszym producentem drogerii na rynku.

W roku 2007 firma na podstawie oceny potrzeb i życzeń swoich klientów zaczęła powiększać ofertę własnych produktów drogeryjnych i kosmetycznych. Stopniowo do oferty wprowadzała akcesoria kuchenne premium, przybory do czyszczenia, sezonowe i stałe dekoracje.

Z biegiem czasu oferta poszerzyła się o odzież, obuwie, modne dodatki i biżuterię. W roku 2013 oferta powiększyła się o tekstylia domowe, a w roku 2014 o zabawki i sprzęt kuchenny. Rok 2015 był pod znakiem akcesorii kuchennych, w tym urządzeń elektrycznych. Nowo wprowadzone dekoracje domowe sprowadziły również oryginalne meble. Powstała nowa seria INTIMWELLNESS- produkty do higieny intymnej i intymne wellness. Wszystkie produkty poszerzonej oferty sugeruje sama firma i i zleca ich produkcję sprawdzonym partnerom.

 


W 2017 roku DEDRA wprowadziła nową aromaterapeutyczną linię LA COLLECTION PRIVÉE. Mowa o 15 zapachach, które cieszą oko jednolitą barwą i swoimi aroamatami trafiają także w wysublimowane gusta. Seria zawiera żele pod prysznic, innowacyjne perfumy do rąk, oryginalne glicerynowe mydła i Eau de parfum.

Nowością roku 2018 był innowacyjny, przyjazny dla środowiska superkoncentrat PARFUMAGE (czytaj parfemaż) dla zapachu prania i domu.

Największy sukces w historii marki DEDRA firma odnosiła zawsze dzięki perspektywie i poczuciu autoironii. Jednym z nich było na przykład w 1998 roku wprowadzenie „POWSZECHNEGO ŚRODKA PIORĄCEGO”- czyli tego, który zawsze był krytykowany przez wszystkich producentów detergentów i porównywany z ich cudownym produktem. Już tydzień po wprowadzeniu na rynek o DEDRZE pisano na pierwszych stronach czeskich gazet. Trafiła także na pierwsze strony THE WALL STREET JOURNAL, w prestiżowym czasopiśmie FORTUNE, który w osobnym artykule „BEHIND THE IRONY CURTAIN” („za ironiczną kurtyną”) opisał DEDRĘ jako firmę z poczuciem przesady i humoru w porównaniu z innymi firmami.

INNOWACJA
Pojęcie innowacji jest kluczowe dla DEDRY, dlatego stało się również częścią logo już w 2006 roku.

 

  • W roku 2015 dochodzi do zmiany logo DEDRA INNOVATIONS, które obecnie jest w formie czerwonego serca. Serce odzwierciedla postawę lojalnych klientów, którym marka DEDRA dostała się „pod skórę“ i przeżywają wszystkie osiągnięcia, nowości i innowacje całym swoim „serduszkiem”.

 

W dziedzinie rozwoju i badań własnych produktów, DEDRA dąży do ciągłych innowacji i zmian.
I właśnie dlatego stale śledzi trendy w branży, aby mogła elastycznie reagować i oferować klientom nowości szybciej niż konkurencja.”

WARTOŚĆ MARKI

Obecnie DEDRA działa na rynku czeskim, słowackim i polskim. Znajomość środowiska pokazała firmie to, że klienci mają poczucie zarówno humoru, często i sarkazmu. Firma DEDRA nie ma perspektywy zagranicznej, co znajduje odzwierciedlenie między innymi w nazywaniu produktów fantazyjnymi nazwami, jak MIĘSOSZTURCHACZ, LODOTWORY, PORZĄDKONOŚ, NIEKAPADŁO, ROLADATOR, KORKOTWIERAK, BUTELKATOR, SAŁATOWYŻYMACZKA, CZOSNEKATOR i wiele innych. Nazwy produktów były początkowo często używane tylko przesadnie, dopóki nie znaleziono prawdziwej nazwy produktu. Z pierwotnie nieplanowanego, z czasem stało się to firmowym sportem i zabawniejszą częścią wprowadzania nowości na rynek, w który zawsze angażuje się cały zespół kreatywny.

Do klientów pracownicy DEDRY podchodzą zawsze z pokorą i szacunkiem. Celem jest, aby klent z zaufaniem wrócił do DEDRY. heart
DEDRA przyspieszyła proces reklamacyjny i stara się, aby koszty były po stronie firmy, a nie po stronie klienta. Tylko w ten sposób można zapewnić, aby ludzie do niej wracali.

KOMUNIKACJA I SUKCESY

Firma DEDRA nie skupia się tylko na sprzedaży. Zdaje sobie sprawę, że potrzebna jest komunikacja z klientem. Chce dzielić się swoimi doświadczeniami, pochwalić wynikami i często potrzebuje porady, gdy znajdzie się w tarapatach.

Podstawą uzyskania bardzo istotnej informacji zwrotnej dla firmy jest aktywna komunikacja w sieciach społecznościowych. To właśnie one oferują natychmiastową informację zwrotną w momencie wprowadzenia nowego produktu na rynek, a firma może równie szybko reagować na nią (innowacje, ulepszenia), co nie byłoby możliwe podczas klasycznej sprzedaży w supermarkecie.

 

 

  • Za wielki sukces firma DEDRA uznaje już piąty raz z rzędu przyznaną nagrodę SUPERBRANDS za lata 2015, 2016, 2017, 2018, 2019.

DZIAŁALNOŚĆ ODPOWIEDZIALNA SPOŁECZNIE

 

  • Ze względu na ochronę środowiska, która jest priorytetem dla firmy, DEDRA zawsze opracowuje i produkuje swoje produkty drogeryjne tak, aby miały mniejsze dozowanie niż inne produkty.
  • Skoncentrowany produkt potrzebuje mniejszego opakowania, które pozostawia mniej odpadów i przez całą jego produkcję i transport zostanie wytwarzone mniej CO2.
  • Każdy nowy produkt DEDRA planuje ekologicznie i z myślą o wykorzystaniu lekkich i nadających się do recyklingu opakowań.

 

Długoterminowe projekty charytatywne wspierane przez DEDRA obejmują HOSPICJUM ANEŽKY ČESKÉ w Červeným Kostelecu, które zajmuje się opieką paliatywną. Ponadto DEDRA wspiera fundację DAJMY DZIECIOM SZANSĘ dla dzieci z domów dziecka i dzieci opuszczających domy dziecka oraz stację ratowniczą JARO Jaroměř, która dba o ratowanie i leczenie rannych dzikich zwierząt oraz ochronę przyrody.

 

Podsumowując cytatem Pana Františka Černého, założyciela firmy:

„Już od samego powstania marki DEDRA INNOVATIONS staramy się o to, aby pokazać klientom możliwość wyboru innych produktów niż te, do których są przyzwyczajeni z supermarketów.

Aktywnym uświadamianiem poprzez katalogi, strony internetowe i sieci społecznościowe, zapewniamy im wyczerpujące informacje o tym, jak najlepiej zorientować się w ofercie, oraz że mogą wybierać często bardziej ekologiczne skoncentrowane produkty, które mają mniejsze opakowania, generują mniej odpadów i ogólnie są bardziej przyjazne dla ochrony środowiska. Jesteśmy wierni temu credo już od 1995 r. i zamierzamy kontynuować ten trend. Wiemy, że jesteśmy na rynku wśród innowatorów i inne firmy inspirują się naszymi rozwiązaniami. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nawet mała firma może stać się inspiracją dla dużych międzynarodowych koncernów. ”

Autor artykułu:
Jitka Tesinova
copywriter, przygotowuje Gorące wiadomości, opisuje i mierzy wszystkie nowe produkty czy komunikuje się na Facebooku...
Opublikowano:
11.04.2019

Prześlij dalej...

2

Komentarze do artykułu (2)

Daria Tefelska
28.02.2024 w 23:33
extra
Petra Lepsikova
09.01.2024 w 17:19
jiné aviváže už nepoužívám,jen od Dedry