0

0,00 zł

razem: 0,00 zł
z VAT
Przejdź do koszyka
Koszyk
Konto

Często zadawane pytania

Dlaczego niektóre produkty z kodem DA są WYPRZEDANE?

Wszystkie produkty z kodem zaczynającym się od DA są w naszej ofercie tylko do wyczerpania zapasów. 
Artykuły, które produkujemy sami (DEDRA Innovations) nigdy nie będą wyprzedane.
Przykro nam, jeśli niektóry produkt DA, FC jest szybko wyprzedany ze względu na duże zainteresowanie- jeśli to możliwe od razu go domawiamy, ewentualnie umieszczamy go w jednym z kolejnych katalogów... Czasami bardzo trudno jest oszacować dokładną ilość, która będzie wystarczająca na cały okres obowiązywania katalogu. Staramy się ulepszać nasze wewnętrzne procesy informacyjne tak, aby dochodziło do tego jak najmniej i było wystarczająco zasobów. Zdecydowanie nie chcemy nikogo „irytować” i sami nie jesteśmy zadowoleni, gdy pozycja jest wyprzedana.

Jaką wartość musi mieć pierwsze zamówienie, by otrzymać wraz z nim prezenty?

Pierwsze zamówienie powinno mieć wartość co najmniej 216,90 zł w cenach katalogowych i musi zawierać numer koordynatora.

Jak otrzymam kontakt do KOORDYNATORA, jeśli żadnego nie znam?

Najbliższego koordynatora możesz zyskać podczas rejestracji- automatyczne uzupełnienie koordynatora lub skontaktuj się z firmą DEDRA pod adresem info@mojadedra.pl, podaj w mailu swój pełny adres i kontakty, a my automatycznie przydzielimy Ci koordynatora.

Czy można edytować lub łączyć zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym?

Nie, nasz system jest w pełni zautomatyzowany (AMOS- automatyczny system zamówień).

Co mam zrobić, gdy produkt lub paczka dotrą uszkodzone?

Najpóźniej w ciągu siedmiu dni roboczych skontaktuj się z firmą DHL Express pod numerem +48 42 6 345 345 lub poprzez stronę dhl24.com.pl i zgłoś szkodę.

Do firmy DEDRA prześlij wypełniony protokół reklamacyjny, zgodnie z którym postępuje dział reklamacji. Możesz wysłać go na nasz adres pocztą lub na e-mail reklamacje@mojadedra.pl.

Co zrobić, gdy artykuł ma wadę produkcyjną?

Postępuj zgodnie z procedurą reklamacyjną, którą znajdziesz w stopce na www.mojadedra.pl.
Znajdziesz tu szczegółowe instrukcje jak postępować w tym przypadku

Dlaczego wysyłacie katalog w ostatniej chwili?

Katalogi wysyłamy w ostatniej chwili, by klient mógł od razu zamawiać bez czekania. Dokładny dzień wysyłki katalogów jest zależny od drukarni. Gdy otrzymamy katalogi, od razu są wysyłane do Ciebie.

Nie działa pompka lub spryskiwacz, co mam robić?

Napisz do nas na e-mail (info@mojadedra.pl) i podaj KOD produktu, do którego chcesz aplikator (wraz z Twoim numerem KLIENTA) a my wyślemy Ci zapasowy pocztą. Nie musisz więc reklamować całego produktu ze względu na pompkę. Jeśli zdarzy się, że pompka spieniająca „utknie” (w 99% wynika to z zalania aplikatora roztworem)– nie rozpaczaj. Wystarczy odkręcić aplikator, obrócić wylewkę (wąż) do góry i wypompować nadmiar roztworu. Wtedy będzie znów bez problemów działać. Pompka może się zatkać, jeśli zbyt mocno naciskasz aplikator– tzw. „do oporu” (i nie nadąża on zassać powietrza) albo kilka razy pod rząd bardzo szybko pompujesz i aplikator znowu nie nadąża do zassać wystarczającej ilości powietrza, aby utworzyć pianę. Zmieszanie powietrza z roztworem tworzy właśnie taką przyjemną pianę.
 

Kiedy otrzymam paczkę z produktami?

Produkty wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Paczki dostarcza firma kurierska DHL w przeciągu kolejnych dwóch dni. W przypadku świąt zdarzają się zmiany terminów. Towar otrzymasz maksymalnie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. Informacje o wysyłce otrzymasz na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.